مراسم عروسی نوه ملکه بریتانیا و مگان مارکل بازیگر هالیوود برگزار شد ازدواج سلطنتی با بودجه 42 میلیون دلاری!

شاهزاده هری، فرزند چارلز و نوه ملکه الیزابت دوم روز گذشته، با مگان مارکل، بازیگر هالیوود در کلیسای سنت جورج ازدواج کردند. هر چند این ازدواج سلطنتی مربوط به بریتانیا است اما این بار مردم آمریکا نیز به دلیل آمریکایی بودن مگان مارکل این مراسم را به طور ویژه‌ای دنبال کردند.
به گزارش یورو نیوز، مراسم ازدواج و جشن مگان مارکل و شاهزاده هری حدود ۴۲/۸ میلیون دلار برآورد شده است. اما بخش بزرگی از این پول نه برای زرق و برق مراسم ازدواج که جهت حفظ امنیت مهمانان و علاقمندان به این رویداد هزینه شده است. به گزارش وب سایت Bridebook هزینه اقدامات امنیتی از جمله تک تیراندازها، پلیس مخفی و سیستم ضد هوایی نزدیک به ۴۰ میلیون دلار بوده است. این میزان ۹۴ درصد کل هزینه مراسم ازدواج دوک و دوشس ساکس را تشکیل می دهد. با وجود اینکه خانواده سلطنتی اعلام کرده است که هزینه خدمات کلیسا، موسیقی، گل و دکوراسیون و همچنین جشن و غذا را پرداخت می‌کند اما انتظار می‌رود که بخش بزرگی از هزینه امنیتی این مراسم نیز از مالیات شهروندان پرداخت شده باشد. این در حالی است که ترزا می، نخست وزیر بریتانیا که به همراه دیگر سیاستمداران به عروسی سلطنتی دعوت نشده‌ است برای شاهزاده هری و مگان مرکل آرزوی خوشبختی کرد.
سایر اخبار این روزنامه
کمیسیون عالی مستقل انتخابات عراق: فهرست مقتدی صدر پیروز نهایی انتخابات پارلمانی شد «ابتکار» از دلایل تضادها و درگیری‌ها درتغییرات تقسیمات کشوری گزارش می‌دهد جدایی اجتماعی در جغرافیای سیاسی رئیس جمهوری در دیدار جمعی از زنان، جوانان و دانشجویان: هنوز عده‌ای 29 اردیبهشت 96 را باور نکرده‌اند جهانبخش محبی نیا اصل را بر باد ندهیم مجلس به موضوع بررسی آلودگی آب تهران ورود می کند معمای آب پایتخت «ابتکار» انتخابات اتاق اصناف و جریان‌سازی‌های آن را بررسی می کند سیاست بازی در انتخابات حجره‌داران آب از سر اصولگرایان گذشته است؟ سردرگمی اصولگرایی در ایفای نقش سیاسی تئاتر «دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان» به کارگردانی فرهاد فزونی از چه می گوید؟ مراسم عروسی نوه ملکه بریتانیا و مگان مارکل بازیگر هالیوود برگزار شد ازدواج سلطنتی با بودجه 42 میلیون دلاری! انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا با احتمال پیروزی مجدد مادورو کلید خورد از بحران اقتصادی تا چالش مشروعیت دموکراسی صلح در خاورمیانه